niedziela, 16 lutego 2014

Vitamin D

Dawno, dawno temu zakupiłam czerwoną włóczkę z alpaką. Odleżała swoje, wskoczyła na druty - powstał sweterek. Uczucie jakim zapałałam do sweterka ze zdjęć ilustrujących wzór wyparowało, kiedy przymierzyłam gotowy już udzierg. Mały, przykrótki, przyciasny, fason jakiś taki od czapy. Wyrok: do szafy.
W zeszłym tygodniu postanowiłam się przeprosić z moimi zaczętymi i nie skończonymi projektami. Sweterek został uprany, zblokowany i jest. Wolę myśleć, że to ja zmalałam, ale obawiam się, że po zblokowaniu wdzianko nieco zwiększyło wymiary ;) Mógłby być jeszcze ciut większy, ale na wiosenne ni to ciepło ni to zimno będzie ok ;) Kolor co prawda raczej bożonarodzeniowy niż majowy, ale cóż... knit happens ;)

Wzór: Vitamin D
Druty: 3,5mm
Włóczka: Baby Silk Aplaka, DROPS, kolor: czerwony










1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.